13 Haziran 2013 Perşembe

Map'a Script Eklemek

  • Notepadd ++ adlı not defterini indiriyoruz.
  • Notepadd ++ 'yı kurduktan sonra , map için herhangi bir script (*) olarak notepadd'e atın.
  • Farklı kaydet ten Kayıt türü kısmından .lua , Lua source code'yi seçiyoruz.İsmini client.lua koyuyoruz.
  • Seçtikten sonra , .lua source kodumuz , scripti tanıyacaktır.
  • Resources'ten map dosyamızı bulduktan sonra , meta.xml'ye sağ tık yapıp Edit it with Notepadd++'ten dosyayı açıyoruz.
Kod: [Seç]
<script src="client.lua" />kodunu author ile başlayan kodun bir altına koyun.
  • Ardından , client.lua'yı , değiştirdiğimiz meta.xml'yi ve .map dosyasını resources'te gördüğünüz dosyadaki meta.xml ve .map dosyası ile değiştirin , dosyaya client.lua'yı koyun

Dediğim gibi , bunları yaparsanız , scriptiniz mapte çalışır.Ben test ettim ve onayladım.Çalışıyor.Upload bana aittir.

Anlamazdığınız yerleri bu konu altından sorabilirsiniz.

Dipnot (*) : Kullandığım kod , su kodu.MTA Wiki'den daha fazla script bulabilirsiniz mapler için.

Kod: [Seç]
function startclient()
setWaterColor(0, 200, 100)
end
addEventHandler("onClientResourceStart", getResourceRootElement(getThisResource()), startclient)

Anlatım Sahibi : LuckZor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder